ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

عکسهای تولد

1392/12/11 12:25
نویسنده : مامانی
1,708 بازدید
اشتراک گذاری

شب هشتم که مصادف با تولد نیکادل جون بود تو راه برگشت یه کیک خریدیم به مناسبت تولد جفتتون.چون الان حدود دو هفته ای میشه که مرتب میگی تولدت مبارک و حتی تولد بابایی که هفته قبل از شما بود خودت فی البداهه به بابایی گفتی بابایی تولدت مبارک. و تا کیکو دیدین ذوق زده که تولد مبارک شده. عزیزم یه جشن ساده خونواده ای گرفتیم و به زن عمو و زهرا جونم گفتیم بیان. هر کی وارد می شد شما به اون میگفتی تولدت مبارک . قربون بشم که شادی و تولدت رو با دیگرون سهیم میکنی.این لباسای خوشکل تنتون یکی از سوغاتیهای خاله جون از مکه است.چون هشت روزی میشه که خاله و عمو و نیکادل جون از مکه برگشتن، زیارتشون قبول. ایشالا که تولد 120 سالگیتون و جشن عروسیتون عزیزای من.

این هم چند تا عکس از اون شب

 

(بقیه عکسها در ادامه مطلب)

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان محیا
11 اسفند 92 17:31
ما هم امسال جشن تولد محیا رو در حین سادگی برگزار کردیم سادگی مهم نیست مهم شادی دخترامونه که اینو تو نگاهشون حس میکنیمتولد ملینا دوباره مبارک.عکس های محیا رو آپ کردم
مامانی
پاسخ
اره عزيزم واقعا همين طوره مهم شاد بودنشونه.اومدم پيشت
خاله فهيمه
12 اسفند 92 15:26
ملينا جون تولدت مبارك انشالله هميشه شاد و خندون ياشي خاله . نيكادل حان تولد شما هم مبارك باشه عزيزم هزارماشالله هر دو تون خوشكل شدين
مامانی
پاسخ
مرسي خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 اسفند 92 18:14
تولد هر دوتا نازی دختر مبارک عکسها خیلی قشنگند
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان امیرحسین
17 اسفند 92 16:26
مامانی
پاسخ
*یاسمین*
17 اسفند 92 23:33
عزیز دلم..فدات شم که انقد ذوق زده اییباریکلا مامانی که واسه دخملی گلمون کیک گرفتی،آخه بچه ها عاشق تولدن و نمیشه کاریش کردمبارکت باشه عسل خاله،ایشاله همیشه تنت سلامت باشه و در کنار بابا و مامانی گلت زندگی شادی داشته باشی
مامانی
پاسخ
ممنون از شما خاله جوني
مامان حنانه زهرا
18 اسفند 92 12:55
خصوصی عزیزم تولدت مبارک خوشگل خاله .ایشالله کیک عروسیت عزیزم از مشهد ارضا نایب الزیاره هستم
مامانی
پاسخ
مرسي عزيزم.زيارتتون قبول
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
21 اسفند 92 22:57
مبارک باشه خانمی خوشمله
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان بیتا و تینا
22 اسفند 92 0:47
سلام عزیزم ممنونم که به وبمون اومدی متاسفانه کامنت قبلیتون دستم نرسیده بازم تولدش رو تبریک میگم من شما رو لینک میکنم
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم منم شما رو لینک کردم