ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

عکسهای دخترم

1393/9/28 23:19
نویسنده : مامانی
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

 این آخرین پستیه که از ملینا گلی به تنهایی می ذارم و ایشالا از سری بعدی این وبلاگ مخصوص دو تا گلم میشه. راستش توی این پست بیشتر می خوام عکسای این چند ماه اخیرتو بذارم .

ولی ا ز رفتارها و کارای اخیرت بگم که خیلی شیرین زبون شدی و حرفای بامزه می زنی. اما متاسفانه خیلی یادم نمیاد. یکی ازحرفای بامزت اینه که وقتی کاری می کنی که مورد پسند ما نیست فوراٌ با یه لحن شیرینی  می گی ببخشید حواسم نبود و دیگه مجالی به ما نمیدی و به عبارتی زبون  ما هم بسته میشه.

یکی از شیرن زبونیهات هم با نی نیه که بهم میگی مامان لباستو بزن بالا می خوام با نی نی صحبت کنم. اول نازیش می کنی و بعد می گی نی نی کی دنیا میای، بیا دیگه حوصلم سر رفت ،عزیزم دلم برات تنگ شده و در آخر سر هم با چند تا بوسه ازش خداحافظی می کنی.

ولی بگم از روش جدید غذا خوردنت، روی هم رفته که خیلی بد غذا هستی ولی تو سفر مشهد بابایی از شگرد افعال معکوس استفاده  کرد که تا الان هم بعضی مواقع استفاده میشه.اونم به این صورت بود  که یه بار بابایی گفت ملینا کباب منو نخوری ها و ملینا هم بخاطر حرف بابایی لقمه غذاشو خورد و اون حرف مقدمه ای شد که باید یه لقمه آماده کنیم و دست روش بذاریم و الکی حواسمونو جای دیگه پرت کنیم که ملینا از این فرصت استفاده کنه و یعنی یواشکی غذای ما رو بخوره. طوری که دیگه خودش بهمون میگه غذا رو قایم کن تا من بخورم. چیکار میشه کرد سوالفعلاً که این روش یه کم جواب میده ، هر چند که دوست ندارم این مدلی غذا بخوری ولی اگه محلتم نذارم اصلاً لب به غذا نمی زنی.

اینم چند تا از عکسای آتلیت که االبته هنوز آماده نشده 

 

 

 

(ادامه عکسها در بقیه مطالب)

 

 

آرامگاه عطار

آرامگاه خیام

پسندها (6)

نظرات (6)

نیکتا
29 آذر 93 22:12
سلام عزیزم . شب یلدایت مبارک . اگه زحمتی نیست می تونی عدد 44 را به شماره 1000891010 ارسال کنید ؟ برای جشنواره نی نی وبلاگ است . بیا به وبم اگر از عکس خوشتان اومد بفرستید
مامان امیرحسین
2 دی 93 20:24
امروز به عشاق حسین، زهرا دهد مزد عزا یک عده را درمان دهد، یک عده بخشش در جزا یک عده را مشهد برد، یک عده را دیدار حج باشد که مزد ما شود، تعجیل در امر فرج حلول ماه ربیع الاول مبارک
هنرمند
18 دی 93 16:56
صدای بال و پر جبرئیل می آید شب است و ماه به آغوش ایل می آید لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد که ساقی از طرف سلسبیل می آید لباس خاطره را از حریر عشق بدوز حلیمه! نزد تو فردی اصیل می آید نگاه آمنه از این به بعد می خندد چرا که معجزه ای بی بدیل می آید میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد
مامان ملینا
1 بهمن 93 13:29
سلام ملینا خانم به به چه عکسای نازی.چقدرم خوشگل و خانمی شدی برای خودت.مامان ملینا انشالله پست بعدی عکس نی نی رو هم برامون بذار.
آیسان ، ترانه
20 بهمن 93 19:14
سلام اپم دوست داشتید سربزنید
مامان زهره
16 اسفند 93 16:07
ماشاالله ملینا ج.نم چقدر نازی خیلی به دل میشینی صورتت ماهه خیلی دوستت دارم خوشکلم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم