ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

آبان ماه

1391/8/16 12:53
نویسنده : مامانی
708 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم الان آبان ماهه. ماه مورد علاقه ماماني و به قول خيلي ها قمر در عقرب

که شاید برای خیلی ها ماهی باشه که باید محتاط باشی. ولی من همیشه پائیز رو فقط بخاطر این ماهش دوست دارم . می دونی چرا چون مامانی توی این ماه و در چنین روزی دنیا اومده.

البته جدا از تولد من امسال 2 تا عید هم توی این ماه قشنگ اتفاق افتاد اولیش عید قربان که هفته قبلی بود که دقیقاٌ مصادف با 20 ماهگی تو گل دختر بود.

و دومیش هم 3روز پیش که عید غدیر بود که عروسی دخترعمه بابایی (مرضیه) بود.ني ني شكلك

عزیزم وقتی که تازه می خواستم واد مرز 20 سالگی بشم شور و شوق زیادی برای تولدم داشتم، چون داشتم بزرگ می شدم و وارد مرحله جوونی می شدم ولی الان که رو به اتمامشه اشتیاقش یه خورده  کمتر شده .

ولی خدا رو شکر که امسال  بالاخره درسم تموم شد و دومین مدرکمو گرفتم و بیشتر خدای عزیز رو شاکرم که یه دختر سالم و عزیز دارم که 2 ساله به زندگیم طراوت تازه ای بخشیده.

 و این هم چند تا عکس خوشکل تو که توی عروسی ازت انداختم البته چون با موبایله شاید خیلی کیفیت نداشته باشه آخه دوربینو تو 10 روز پیش انداختی زمین و لنزش مشکل پیدا کرده.(اینم از دسته گلاته دیگه)

اول مجلس همش  توی بغلم بودی ولی بعد کم کم ازم جدا شدی و با دختر عموتسارا مشغول شدی و بیشتر با بادکنکها بازی می کردین.

 

ملینا و سارا


ملینا . ملیکا(دختر عمه بابایی) . سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نیکادل
16 آبان 91 16:28
به به چه خوشگل شدی عزیز خاله ایشالله همیشه به عروسی
مامان آرینا موفرفری
17 آبان 91 13:37
چقدر خانم شده ملینای ناز خاله.
مامان وانیا
20 آبان 91 20:38
مامان ملینا خانم تولدت مبارک انشالله همیشه شاد و سربلند باشی .امیدوارم خودت و دخمل گلت همیشه خندون باشی


مرسی خاله جون . امیدوارم شما و وانیا جون همیشه شاد و خرم باشید
مامان کوثری
21 آبان 91 23:36
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگذاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
یاسمین
22 آبان 91 9:50
سلام.ممنون که به وبم سر زدی
تولدتون مبارک
ایشاله همیشه براتون عید و شادی باشه.ملینا جون خیلی ناز شدی


مرسی خاله جون
مامان کوثری
22 آبان 91 23:59
عزیزم ممنونم اومدی پیشمون بازم بیا خوشحال میشم لینکتون کنم حتما


حتماٌ میام عزیزم
مامان ستایش جون
24 آبان 91 22:29
سلام عزیزم ایشاالله همیشه شاد باشید


همچنین شما عزیزم
مامانی درسا
26 آبان 91 2:44
عزیزم تولدت مبارک باشه انشاالله شاد سرحال و سالم در کنار همسری و دختری زندگی کنی ...... این دخملی هم ماه شده ببوسش راستی خصوصی داری


مرسی عزیزم از لطفت. نه من خصوصی ندارم
مامانی درسا
26 آبان 91 2:44
رمز فرشته ی من
مامان مرجان وامیررضا
11 دی 91 17:27
ایشالله همیشه شادی باشه عزیزم:مرجان لپات می بوسه"خصوصا وقتی انگشت به دهنی


مرسی خاله جون از حضور گرمت ما هم شماها رو می بوسیم