ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

انگشت چه کیفی داره؟؟

1391/8/28 21:29
نویسنده : مامانی
575 بازدید
اشتراک گذاری

 دخمل مامان از روزی که دنیا اومد عاشق مکیدن بود و چون مامانی نمی خواست پستونکی بشه بهش پستونک نداد

مامانی متوجه شد که شما دست بردار نیستی و انگشت کوچولوتو می مکی.

بعد از 1 ماه بهت پستونک دادم که لااقل انگشتی نشی ولی انگار که پستونک به مزاجتون خوش نیومده باشه اونو پرت می کردی و باز انگشت . 

الان بیشتر از 20 ماه از اون تاریخ می گذره و تو پستونکی نشدی هیچچچچچ ، انگشت خور قهاری هم شدی.

ولی مامانی برای ترکت چند ماه پیش لاک تلخ به دستت زد ولی تو که اولش متوجه نبودی که تلخی از دستته و همین طور بیشتر به دهنت می ذاشتی که طعم تلخیش از بین بره که آخرش تلاشهای زیادت منجر به دل به هم خوردگیت شد.

ولی بعد از دو سه روز ( که کمی واکنش نشون می دادی و تا می خواستی انگت بمکی کمی بدت میومد ) ، دیگه نسبت بهش خنثی شدی و نمی دونم چطور با اون طعم تلخش بازم انگشت به دهن شدی.

اخطار و اخم و گوشزد هم هیچ راهی از پیش نبرد.

تا اینکه الان تا می بینم انگشت به سمت دهن می بری ، من هم همین کارو تکرار می کنم و اونجاست که تو از این حرکت من که به نظرت زشت هم میاد با لبخند ملوسی می خوای انگشت از دهن مامانی در بیاری ولی من همین جور ادامه میدم تا خودت انگشتتو در بیاری و بعد از یه خورده کلنجار رفتن با مامانی یا تو خسته میشی و در میاری و یا من شکست می خورم و حریف تو وروجک نمیشم.

و این ماجرا هنوز ادامه دارد.شکلک های جالب محمد

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
29 آبان 91 2:38
الهی بگردم میدونه کار خوبی نیست ها ولی ادامه میده مامانی ما شکست خورده ایم ..... مگر خودشون بخوان والا کاری از ما بر نمیاد این وروجکا همه ی مارو حریفن ..... عکساش هم خیلی خوشگلن


آره خاله جون واقعاٌ همینطوره.هر کاری از دستم بر میومده انجام دادم ولی هنوز اون از من زرنگتره
مامان نیکادل
29 آبان 91 23:54
قربون انگشت خوردنت برم من جیگر خاله
بووووووووووووووس


خدا نکنه خاله جون



ثمین
2 آذر 91 12:43
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.
نانا و نینی جون
5 آذر 91 22:28
سلام بدو بدو مامان تربچه آپ کرده انشاا... سال دیگه منم میرم شرخوارگان باب مامان اگه نیای دلم میگره اگه میای برام دعا کن مامان منتظر نباشه آخه من شیطونم
خاله زهره
10 دی 91 13:04
وروجک با این شکلاتی که می خوری :خودت هم شکلات میشی عزیزم:مرجان هم میگه مریم ماچش کنننننننننن.


ما هم از دور می بوسیمتون