ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

جشن تولد 2 گل

1391/12/15 18:58
نویسنده : مامانی
998 بازدید
اشتراک گذاری

Surprice

یادش بخیر وقتی بچه بودیم من و خواهرم چون تو یه ماه دنیا اومده بودیم تولدمون رو تو یه روز جشن می گرفتیم و حالا دو تا فینقیلیهامون چون اسفند ماهین و به فاصله سه روز از هم دنیا اومدن با هم تو یه روز جشن می گیرن.

 عزیز مامان دوشنبه شب هفته قبل و به عبارتی دو روز بعد از تولد تو که مصادف با شب تولد نیکادل جون بود من و خاله جون یه جشن ساده و کوچیکی به مناسبت تولد هر دوتون گرفتیم در حد اینکه یه یادگاری براتون بمونه .

 و عجب تولدی شد از شب قبلش نیکادل جون سرما خوردگیش شروع شده بود و همون روز چشاش از سرما ریز و قرمز شده بود و شما جیگر طلا اما همون روز از ساعت 8 صبح بیدار بودی و ظهر هم نخوابیدی و وقتی مهمونها اومدن یه کم بهونه گیر شدی و فقط با من تکون می خوردی و بخاطر همین مجبور شدم  توی اکثر عکسات قسمت خودم  رو بردارم و به همین دلیل یه خورده بدجور شده.البته آخرهای مجلس یه خورده بهتر شدی و با بچه ها بازی کردی. برای شام هم ته چین و سالاد اویه به اضافه ژله خرده شیشه درست کردیم.

 ولی عزیزم هنوز هم عکس گرفتن از تو کاریست بس مشکل و چاره این مشکلو با عکس گرفتن از فیلمت یه کوچولو جبران کردم و بی کیفیتی بعضی از عکسها هم به این دلیله.

باقی تصاویر در ادامه مطلب

به هیچ وجه کلاه سرم نمی ذارم.

کلاه که نمیذارم هیچ ،گل سرمو هم پرت می کنم.

عاشق شمع فوت کردنم، صد بار مامانی شمع ها رو روشن کرد.

قرمزی لباسم از خون نیست بخاطر ناخنک به کیکه.

ایشالا تولد بچه هاتون عزیزان من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کوثری
15 اسفند 91 23:08
پیشاپیش سال نو مبارک چیزی به آخر سال نمونده با طراحی تقویم کودک کارت تبریک عید و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم تنوع طرح ها رو در وب ما ببینید حتما به یه بار دیدنش می ارزه http://temparti.blogfa.com/
مامان حدیث جون
16 اسفند 91 12:57
سلام عزیزم ایشالا تولد بچشون رو جشن بگیری



ایشالا
مامان ستایش جون
19 اسفند 91 14:02
سلام گلم چه ناز شدی ایشالا همیشه ایام برات خوش بگذره از همین راه درو بوسه بارانت می کنم


ما هم شما رو از دور می بوسیم
مامانی درسا
20 اسفند 91 2:44
ملینای گلم تولدت مبارک همین طور نیکادل عزیز امیدوارم در کنار مامان و باباهاتون همیشه شاد و سلامت باشین ..... عکسا عالی بود .....


خیلی ممنون خاله جون
مامان ملینا
27 اسفند 91 11:15
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود و دو لبخند زیبا

پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

همچنین بر شما
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
27 اسفند 91 22:51
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری…


مرسی از آرزوی قشنگتون