ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

آفتاب مهربانی

1391/12/28 22:43
نویسنده : مامانی
534 بازدید
اشتراک گذاری

 سه شنبه هفته قبل منطقه ویژه مراسمی رو به اسم آفتاب مهربانی ترتیب داده بود که به عبارتی همون بازارچه خیریه بود که شامل مواد غذایی و صنایع دستی بود و سودش به نفع بچه های بی خانوار و یتیم استفاده می شد.

اکثر خانمها به دلخواه دسرهایی درست کرده بودن۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩ و من هم ژله آماده کردم و با قیمتی به نسبت گرون به خود همکارها می فروختیم و کار فروشندگی رو هم تجربه کردم. مثلاً 1 قاشق دسر رو 1000 تومان می فروختیم.چشمک

خلاصه استقبال خوبی شد و اما ظهر بعد از ناهار بود که با مامان وانیا رفتیم دنبال شما و به جشن بردیمتون. یه قسمت مخصوص بچه هابود که مشغول نقاشی می شدن و یه قسمت هم روی صورتشون رو نقاشی می کشیدن.وانیا صورتش رو نقاشی کشیده بودن ولی تو هنوز به سنی نبودی که بخواهی علاقه نشون بدی .

اون روز برا تلفن و موبایل عجب بهونه ای می گرفتی ازهمون اول که رسیدیم از محل کارم تماس گرفتن و کارم داشتن و اونجا گریه ای سر دادی برا موبایل که دیگه دادمت دست بابایی و یه سر رفتم سرکار.

ساعت 4 بود که دیگه برگشتیم محل کارمون.یه کتاب هم بهتون دادن. و اما تو اتاقم جرئت تلفن جواب دادن نداشتم ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩چون فقط تو می خواستی صحبت کنی و یه جا هم دوستم داشت با کسی حرف می زد و تو چنان جیغ و گریه ای سر دادی که گفتم الانه که رئیسمون بیاد و اخراجم کنه shame on you،ولی شکر خدا چیزی نگفت. بعد از تو هم وانیا کمی جیغ جیغ کرد.می دونم ظهر نخوابیده بودی و بدخواب شده بودی و نتیجش هم میشد این.

اینم چند تا عکس یادگاری از اون روز

ملینا و وانیا گلی

 

خانم نقاش من

خانم شما چند ساله این کاره این؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
10 فروردین 92 2:22
عزیزم مامانی و ملینا گلی
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان.
سال نو مبارک


مرسی خاله جون ما هم برا شماو درسا جون بهترینها رو در سال جدید آرزو داریم
مریم--------❤
30 فروردین 92 19:58
شما بوشهر زندگی میکنین؟


نه عزیزم
مریم--------❤
11 اردیبهشت 92 14:08
سلام عزیزم
روزت مبارک


مرسی عزیزم