ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

یه تصادف کوچولو

1392/2/24 19:56
نویسنده : مامانی
465 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکل مامان دو روز پیش که از سر کار اومدم دنبالت موقع برگشتن به سمت خونه داشتیم با هم صحبت می کردیم که از روی یه سرعت گیر رد شدیم و یک آن من فقط فهمیدیم چیزی به پشت سرم اصابت کرد و بعد صدای مهیب کوبیده شدن یه ماشین از پشت سرم.

خدا رو شکر که تو محکم توی بغلم بودی و پرت نشدی ، ولی از ترس چنان گریه ای سر دادی که نگو. بنده خدا رانندمون آروم حرکت می کرد ولی سرعت بسیار بالای ماشین پشتی این بلا رو سرمون آورد.من همچنان در شوک بودم و تو هم بسیار ترسیده بودی. که دیگه رانندمون یه تاکسی برامون گرفت که ما به خونه برگردیم و از ماشین که پیاده شدم دیدم تا نصف صندوقش تو رفته و خیلی خدا بهمون رحم کرد چون هم سمت ما بود و هم اگه لاستیک زاپاس نبود معلوم نبود چه بلایی سرمون میومد. 

فقط یه ریز خدا رو شکر می کردم که باز نظر لطفشو شامل حالمون کرد که حتی تار مویی از سر تو گل دختری کم نشد. خدای مهربونم باز هم سپاسگزارتم که دخترم رو سالم برام نگه داشتی و یه فرصت زیبای دیگه نصیب ما کردی که هم بیشتر قدر هم و  هم بیشتر قدر لحظه هامونو بدونیم.

به سلامتی همه کوچولوهای ناز دنیا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حدیث جون
26 اردیبهشت 92 8:36
بلا به دوره خدا رحم کردبهتون
مریم--------❤
30 اردیبهشت 92 9:37
سلام
امیدوارم دیگه از این اتفاقا برای شما نیوفته
و همیشه اینا خاطرات خوب و بخونیم


انشاا.. برا هیچکس نیفته
☆ یاسمین ☆
30 اردیبهشت 92 16:02
خدا رو هزار مرتبه شکر که چیزیتون نشد.مامانی صدقه فراموش نشهبه سلامتی همه کوچولوهای دنیا

آره عزیزم همین صدقه رفع بلا میکنه.مرسی از حضورت
مامان نیکادل
31 اردیبهشت 92 5:35
خدا رو هزار مرتبه شکر که چیزی نشد


واقعاٌ خدا رو شکر
مامان ستایش جون
1 خرداد 92 11:45
سلام عزیزم ایشالا همیشه بلا از تو ودختر گلت دور باشه

از همه ایشالا
حوریه
15 تیر 92 1:51
سلام خاله بلا به دور.ملینا گلی چه طوره . عمو خوبه؟خودت چه طوری؟
حوریه هستم..


سلام عزيزم.همه خوبيم.شماها چطورين؟خوشحالمون كردي
حوریه
16 تیر 92 18:22
ماهم خوبیم .وقتی تو تبلتم بازی میکنم یاد پیشی بازی ملینا می افتم.ببوسش

اي جانم . ما هم از دور گل روتو مي بوسيم