ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

مليناي ازگيل خور من

1392/3/16 16:56
نویسنده : مامانی
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم. امروز دیگه دارم از سر کار برات پست می ذارم چون بعد از یک سال (حمله سایبری) بالاخره نت اتاقم وصل شد و بجاش فعلاً نت خونه قطعهچشمک اینم یه مدلشه.

عزیزم دیروز دیدم داری با خودت قل هو الله احد می خونی . البته به زبون خودت قل لُ اَ اَد. این آیه رو مامان جون قبلاً یادت داده بود، و بعد از مدتها داشتی برای خودت زمزمه می کردی و من هم شروع کردم و کل سوره رو باهات خوندم و بعد از چندین بار تکرار ،دیدم داری با خودم می خونی و مطمئنم اگه یکی دو روز دیگه باهات کار کنم بطور کامل حفظ میشی. دقیقاً چندین ماه پیش بود که از عدد ١ تا ١٠ رو فقط با چهار پنج بار تکرار من از حفظ خوندی. ولی حیف که بعضی وقتها مامانی تنبلی می کنه و زیاد باهات کار نمیکنه و الا می دونم حافظه خوبی داری. ببخش عزیزم

و اما امروز چند تا عکس از دو هفته پیش که شیراز بودیم گذاشتم. یه روز خاله زهرا(دوست خانوادگی) زنگ زد و ما رو به ازگیل چیدن دعوت کرد . اون روز ظهر ما تو رو یه سر شهر بازی ایران لند بردیم که تازه افتتاح شده بود و از اونجا که عاشق ازگیلی عصرش هم شما رو با مامان جون فرستادم خونه خاله زهرا ، خودم هم بیرون کار داشتم و نیومدم.

عکسها هم کیفیتش خوب نیست چون دوربین که نبرده بودیم و عکسهای موبایل هم جنابعالی دستکاریش کرده بودی و کیفیتشو پایین آورده بودی و عکسهای شهربازیتو گذاشتم سری بعد مجدد ازت بگیرم.

عاشق ازگیل چیدنتم

جیگرم و محمد حسین تو حیاط

قربون دچرخه سواریت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ملینا
17 خرداد 92 14:24
سلام دوست خوبم مام ملینا داریم خوشحال میشیم بهمون سر بزنید


حتماً ميام
مامان جون
17 خرداد 92 14:27
جیگر برم طلایی دختر مو حنایی عزیز دلم ایشالله زود خوب بشی برای مامان و بابا لوس بشی


قربونت بشم مامان جونم
☆ یاسمین ☆
17 خرداد 92 22:06
باریکلا و ماشاله به خوشگل خاله که بلده سورهء اخلاص رو بخوونه

نوش جونت،همچین با لذت میخوره که دهنم آب افتاد




الهي بگردم خاله جون كه دهنت آب افتاد.


مامان حدیث جون
18 خرداد 92 7:42
سلام عزیز دلم افرین هزار ماشاله ایشالا که حافظ قران بشی


ايشالا
مامان سونیا
18 خرداد 92 12:46
نوش جونت خاله مرسی مامانی پیش ما اومدی بازم بیا دوست عزیز

مرسي گلم


مامان ستایش جون
19 خرداد 92 11:26
به به نوش جونت خاله
مامان شایلین جون
21 خرداد 92 8:22
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدین. دختر شما هم هزار ماشاالله ملوس و خوردنیه. خدا حفظش کنه مامانی.من لینکتون میکنم دوس داشتین شما هم ما رو لینک بکنید. بوس بوس بوس هزار تا بوس از ملینای ملوس

ممنون خاله جون . منم شما رو لينكيدم
هانیه
22 خرداد 92 14:45
عزیزم
مامان ملینا
1 تیر 92 1:21
نوش جونت عزیزم.چقدر ناز و خوشگل شده این ملینای شیک پوش.
☆ یاسمین ☆
2 تیر 92 13:39
ملینا جونم خوبی؟کجایید؟