ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

روزهای تعطیلی ما

1392/4/2 15:34
نویسنده : مامانی
760 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بایه کم تأخیر اومدم . Helloچون همون طور که گفته بودم نت خونه قطع بود و نت موبایل هم سرعتش کم بود. چهارشنبه دو هفته قبل آخرین روز کاری ، بابایی با پرواز رفت اهواز و من و شما هم با خاله جون اینا که روز قبلش اومده بودن خونمون تنها موندیم و چون همسایه بالایی و پایینی نبودن خونه کامل در انحصار ما زنها بود و یکشنبه هم با اومدن مرجان جون دیگه تکمیل شدیم و شد شهر زنان. روزهای خوبی داشتیم جز جمعه روز انتخابات ریاست جمهوری.

 بعد از اینکه از بیرون برگشتیم دیدیم کارگری که اومده بود طبقه بالا دستشویی رو بکنه تمام نخاله و سنگهاشو از جاکولری هل میده پایین و بی توجه به اینکه بین راهش به پنجره ما اصابت میکنه و موجب شکسته شدن شیشه ها میشه کارشو ادامه میداد. رفتم و کلی بهش اخطار دادم که فکر شیشه و بچه های ما باشه و اینطور سنگها رو پرت نکنه و کارگر افغانی فقط میگفت که صاحب خونه گفته اگه شیشه ما بشکنه تعویضش میکنن و دیگه بماند که چقدر بهش گفتم و قرار شد که لااقل کم کم بریزه که هم مخل آسایش ما نشه و هم خسارتی وارد نشه. چون با هر بار ریختنش صدای گرومپ خیلی وحشتناکی بلند میشد و تو و نیکا جون از ترس رفته بودین تو اتاق و بیرون نمیومدین.

از اونجا که من مرتب میگفتم حسن چرا همچون حرف غیر منطقی به کارگر زده ، شما جیگر هم که از این سر و صدا  عصبانی شده بودی مرتب با تحکم و احساس و هیجان خاصی میگفتی حسن بد.

تا اینکه وقتی از حمام اومدیم با یه صدای بلندتر ، دیدیم که بله .... بالاخره شیشه شکست و این بار من دیگه کاملاٌ خشمناک رفتم بالا و این بار با داد و بی داد بهش گفتم کارو تعطیل کن ، پشت سرم خاله اومد و تهدیدش به ١١٠ کرد بعد کلی جرجر با این افغانی به حسن زنگ زدم و خلاصه اینکه اون روز هم جمعه و هم انتخابات بود و شیشه بری باز نبود. تا فردا صبحش که بالاخره شیشه رو جا انداختن. 3.gif

بابایی هم چهارشنبه هفته قبل رسید و دیروز هم با خاله جون اینا اومدیم شیراز که دیدیم عمو محسن و زن عمو هم هستن. و دیروز به یمن خاله و نیکادل جون، تو تمام مدت عقب نشستی و مشغول دیدن عمو پورنگ بودی. چون من همیشه تو سفرها این مشکل رو با تو وروجک دارم و این هم چند تا عکس از دیروزت تو ماشین.

Baby Looney Tunes

Baby Looney Tunes

Baby Looney Tunes

Baby Looney Tunes

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نیلوفر
2 تیر 92 16:13
سلام دخمل خیلی نازی دارین...خدا حفظش کنه ...من لینکتون کردم...به ما هم سر بزنین

مرسی خاله جون .باشه عزیزم
مامان نیکادل
3 تیر 92 13:32
قربونتون برم من بوووووووووووووووووس


خدا نکنه
☆ یاسمین ☆
3 تیر 92 18:09
حیف که روز جمعتون با بی ملاحظه گی کارگر افغانیه خراب شدو خدا رو شکر که بخیر گذشت
معلومه که ملینا جون از دیدن برنامهء عمو پورنگ، هم خوشحاله و هم سرگرم شده،چه قشنگ نشسته و انگشتشم میمکه.خدا حفظش کنه


آره خاله جون به هر طریقی باید سرگرمش کنیم که نیاد جلو
مامان سونیا
3 تیر 92 22:21
مامانی چه عصاب خوردی داشتی میبوسمت خاله جونیییییییی


آره عزیزم. ما هم روی ماه شما و المیرا جونو از دور می بوسیم
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 تیر 92 8:27
مامانی مهربون ممنونم بابت تبریکتون فرشته نازم ملینای خوشگلم و ببوسید با افتخار لینگتون کردم


خواهش می کنم.منم شما رو لینک کردم
مامان ستایش جون
4 تیر 92 14:58
سلام عزیرم این دخمل کوچولو ی ناز هنوز انگشتش رو می خوره


بله متأسفانه
مامان ملينا
4 تیر 92 15:06
ممنون كه به يادمي عزيزم


خواهش می کنم گلم
مامان جون
5 تیر 92 19:17
جیگر اون دخترای گلم برم من


قربون شما
مامی بهنام وملینا
7 تیر 92 2:16
آفرین به این دخمل گل که عقب نشسته و عمو پورنگ میبینه
♥متین من♥
8 تیر 92 15:46
سلام ببخشید یک لحظه بیا وب من متین در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده بیا عکسشو ببین اگه دوس داشتی لطفا کد174 به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید.. یه دنیا ممنونم از لطفت
مامان ملینا
11 تیر 92 19:40
آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟ آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟ آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟ آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!! آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!
مامان نازی
15 تیر 92 16:48
گلم کیانا توی مسابقه شرکت کرده اگه دوست داشتین رای بدید ممنونم. کد 468 رو به شماره 20008080200 پیامک بزنید.