ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

30 ماهگی ملینا جون

1392/6/5 20:31
نویسنده : مامانی
587 بازدید
اشتراک گذاری

   

چه شیرین لحظاتی است با تو

از روزی که تازه پا به این دنیا گذاشتی و تا امروز که ٣٠ ماه از عمر نازنینت گذشت بهترین روزهای زندگی من و بابایی رو رقم زد.

از وقتی که نوزادی شیطون بودی تا الان که آروم شدی. از وقتی صدای گریه ها و بهونه گیری هات من و دیگرون رو کلافه می کرد تا الام که با ادب و متین شدی . روزهایی که بخاطر گریه زیادت پرستارت جوابت کرد تا الان که مربی مهدت عاشقانه دوست داره و حتی دختر دار شدنش بخاطر لذت و زیبایی با تو گذروندن بود.از روزهایی که توی جاده همیشه جلو، روی پای من نشستی و شیطنت می کردی تا الان که مثل خانمها خودت فوری می ری عقب می شینی و برا خودت مانیتور روشن می کنی.اون روزهایی که موقع رفتن به مهدت بهونه منو می گرفتی تا الان که دیگه برام بوس خداحافظی هم   می فرستی و از روزهایی که آرزو می کردم کمی بخوابی تا الان که به موقع می خوابی .

و گذشت تمام اون روزهای شیطنتت شیرینت.

و الان اون روزها به سر رسیده و تو بزرگ شدی . یه دختر دو سال و نیمه که با وجود سن کمت ولی برای من یه پرنسس تمام و کمالی. یه خانم باشخصیت و با ادب . دختر عزیزی که هم خوب درک میکنه و هم خوب رفتار می کنه. و برای من و بابایی عزیزترین، شیرین ترین ،‌جذابترین و بهترینی .

با تمام وجودم دوستت دارم عشقم

٣٠ ماهگیت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عمومحیط بان
5 شهریور 92 21:29
دورجدیدمعرفی نی نی با فلش های زیبا از تصاویرشون اطلاعات بیشتر : سلام در دورجدید فعالیت وبلاگمون با هدف فرهنگ ساز ی وخاطره سازی زیست محیطی برای کودکان؛؛ نی نی های حافظ محیط زیست رابا فلش های زیبا به جامعه طبیعت دوستان معرفی میکنیم درصورت تمایل تصاویر ویا نقاشی نی نی تون رو برامون بفرستید. برای اطلاعات بیشتر سری از وبمون بزنید
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 شهریور 92 10:22
30 ماهگیت مبارک عزیزم


ممنون گلم
مامان محیا
6 شهریور 92 15:39
ممنون از حضور سبزتون .اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم


خواهش مي كنم.
مامان حنانه زهرا
7 شهریور 92 11:54
30ماهگیت مبارک گلم
ماشالله خیلی نازه


مرسي گلم
☆ یاسمین ☆
7 شهریور 92 20:23
ملینا جونم،30 ماهگیت مبارک.انشاله 120 سالگیت

مامانی انقد از ملینا جون خوب نوشتی که حظ کردم.خدا این فرشتهء نازو براتون حفظ کنه و سایتون همیشه بالای سرش باشه



جاي حظ هم داره خاله جون.خدا ياسمين جونو براتون سالم نگه داره
مامان حنانه زهرا
8 شهریور 92 12:16
منکه لینک نیستم


هستی عزیزم
مامان آترین
11 شهریور 92 15:23
مبارک عزیــــــــــــــزم



ممنون گلم
(زهره)مامان فاطمه
13 شهریور 92 13:54

مبارک مبارک ایشااله 300 ساله بشی عزیزخاله


ممنون گلم. فاطمه جونو ببوس