ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

خواندن ملینا جون

1392/5/28 23:36
نویسنده : مامانی
494 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان از وقتی که سی دی باما رو براش تو خونه می ذاشتم ( حدود یک سال پیش ) بعد از چند سری دیدن دیگه کلمه دست و پا رو قبل از صدا و تصویرش فقط با دیدن شکل کلمش خودت می شناختی و می گفتی.

من هم هیچ وقت اعتقادی به این ندارم که مثل خیلی از تبلیغهای امروزی که هوش بچه های کوچیک رو فقط با خوندن محک می زنن رفتار کنم. چون به اعتقاد من هوش و حافظه فقط در حد خوندن و نوشتن نیست بلکه بیشتر باید قوه تخیل و حافظه و مهارتهای مختلف رو به اون نشون داد.

عزیز دلم از اونجایی که کارتهای باما رو بعد از شناخت تصاویر باید کارت رو خم کرد و از نوشتارش بچه باید حدس بزنه اسم اون تصویر چیه، دیروز هم بطور اتفاقی کارت شکل گاو رو خم کردم و نه برای محک زدن تو بلکه بدون نیت ازت پرسیدم این چیه و گفتی گاو. هم متعجب شدم تعجبو هم تشویقت کردمتشویق و همین موجب شد که وسوسه بشم و کارهای دیگه رو ازت بپرسم که دیدم بین کارتهای حیوانات ماهی رو هم بلد بودی.ولی دیگه زیاد امتحان نکردم. آفرین دخمل مامانی .امروز هم باز ازت پرسیدم که ببینم شانسی گفتی یا نه ولی دیدم نه.و الان حدود 4 کلمه از جمله دست-پا-گاو-ماهی رو بلدی بخونی.

عزیز دلم بازم میگم خیلی تاکیدی رو خوندن ندارم .ولی آرزو دارم که پله های ترقی رو گام به گام برداری  و دختر باهوش و سربلندی بشی.ماچماچماچماچماچماچ

در ضمن دیشب هم رفته بودیم که برای دختر عموی تو راهیت که باید همین چند روز دنیا بیاد کادو بخریم که چشمم انگشتر کفشدوزکی دید و زود برات خریدمش که با سرویس کفشدوزکت که سه ماه پیش از تهران خریده بودم ستش کامل بشه.مبارکت باشه جیگر دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی درسا
29 مرداد 92 3:18
آفــــــــــــــــــــــــــــــــرین به دخترمون که اینقده دختر باهوشیه ..... بزن دست قشنگه رو انگشتر هم مبارکت باشه گلم انشاالله به سلامتی استفاده کنی عروسک


ممنون خاله جون.درساجونو ببوس
مامان سونیا
29 مرداد 92 15:36
افرین خاله جونم افرین امیدوارم به همی ارزوهات برسی


مرسی گلم.المیرا جونو ببوس
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مرداد 92 14:21
افرین نازی خانم


مرسی خاله مهربونم
مامان یاسمن و محمد پارسا
31 مرداد 92 1:03
خصوصی مامان


باشه
☆ یاسمین ☆
7 شهریور 92 20:25
مامانی گل من برای این پست برای ملینا جونم کامنت گذاشتم،پس کو



چیزی نرسیده بود عزیزم
(زهره)مامان فاطمه
13 شهریور 92 13:53
سلام خانمی خوبی
آفرین به ملینای گلم .ایشااله توی مراحل زندگیت همیشه درحال ترقی باشی تا مامانت دهمیشه خوشحال باشه


مرسی از لطفت
مریم--------❤
14 شهریور 92 14:20
آفرین عزیزم
همیشه موفق باشی


مرسی گلم