ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

سوژه های ملینا

1392/6/19 13:26
نویسنده : مامانی
625 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم جمعه به سمت شیراز رفتیم چون مامانی مصاحبه صدا و سیما داشت و شنبه استثنائاً برگزار نشد و یکشنبه رفتیم . شما و بابایی هم اون موقع یه سر پارک رفتین و ساعت ١١ بود که رهسپار خوزستان شدیم . مامان بزرگ و عمه جونت هم بخاطر رفتن ما بلیطشون به اراک رو به تعویق انداختن. این سری چون نی نی کوچولوی عموت تازه دنیا اومده بود برای دیدنشون رفتیم.یه دختر عموی دیگه نصیبت شده به اسم ساره. جانم اینقدر قشنگ باهاش رفتار می کنی که حد نداره. مثل آدم بزرگها باهاش حرف می زنی. الان ٢ روزی میشه اینجا هستیم. شما هم با سارا مشغول بازی هستی و از صبح تا حالا هم سرفه هات شروع شده و عصر باید ببرمت دکتر. چنند تا عکس سوژه دار هم از این دو سه ماه اخیرت آماده کردم.

این عکسها مربوط به دو ماه پیشه که فصل گیلاس بود . شما هم عاشق خوردنش بودی و هم از اون بجای گوشواره استفاده می کردی.

این عکسها هم حدود دو ماه پیش بود که کیفتو رو سرت می ذاشتی و یا علاقه مند شدی که توی ساکت بشینی و به بابایی هم می گفتی که بلندت کنه

این عکسها مربوط به یک ماه پیشه که شما با این عینکت مثل گانگسترا شدین.جیگر دلم شما همیشه عینک رو بالای چشمت میذاری و کم پیش میاد که درست به چمشات بزنی.

و این عکسها هم مربوط میشه به همین هفته قبلی که لباسهای سرکار منو برداشتی و پوشیدی . ای جان دلم که شدی مثل خانم مدیرها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان سونیا
19 شهریور 92 15:50
ای جانم عزیز خاله مرسی پیش ما اومدی مامانی


دوستان که فراموش نمیشن
مامان محیا
19 شهریور 92 19:32
انشاالله که بلا دور باشه و ملیناجون خوب بشه.
ملیناجون تولد دخمل عموتو تبریک میگم باید دوستای خوبی برای هم باشید .عکسای ملیناجونم خیلی قشنگه


مرسی عزیزم از لطفت
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 شهریور 92 19:37
الاهی عزیزم ایشالاه زود خوب شی چه عکسهای قشنگی فدای این دختر شیک پوش


خدا نکنه خاله ی مهربونم
مامان شایلین جون
20 شهریور 92 11:46
ملینا جونم سلام امروز تصمیم گرفته بودم بیام وبت و به مامانی بگم چرا از ملینا جونم نمینویسی و عکس نمیذاری؟!!! وقتی اومدم دیدم این عکسای خوشگلو گذاشته کلی ذوق کردم البته یه کمی هم از مامان گلت خجالت کشیدمو لپام قرمز شدمامانی دلم برا ملینا تنگ شده بود مرسی که آپ کردی. مرسی که عکسای قشنگشو اونجوری درست کردی. مرسی مرسی. عسلم ایشالا زودتر خوبه خوب میشی چیزی نیست ایشالا. به مامانی بگو خاله مهتاب و شایلین جونم دلشون واسم تنگ میشه تند تند اپ کن


مرسی دوست خوبم که به یادمونی.روزهای رستمون چون دورمون شلوغه خیلی نمی تونم پست بذارم.عزیزم ما هم دلمون تنگ شده.اومدم پیشتون
مامان آترین
20 شهریور 92 13:54
خیلی نازی عزیزم


ممنونم خاله جونی
مامان نیکادل
21 شهریور 92 1:28
به به چه عکسای قشنگی
یکی از یکی خوشگل تر خداحفظت کنه عزیزکم
ایشالله زودتر خوب بشی


مرسی خاله جونم
مریم--------❤
21 شهریور 92 8:25
سلام عزیزم
عکسهاتون عالی بودن گلمــــــــــــــــــــهمیشه شاد و سرحال وخوشحال باشین


همچنین شما عزیزم
مامان جون
21 شهریور 92 11:08
عزیز دلم چه نازی دورت بگردم گلم


قربون شما برم من
(زهره)مامان فاطمه
24 شهریور 92 9:44
خیلی نازه ماشااله مخصوصا اون که لباسهای مامانی رو پوشیده .مامانی امدی خوزستان پیش مانیومدی



ممنون از محبتت عزيزم. ايشالا يه فرصت ديگه
مامان حدیث جون
31 شهریور 92 8:20
سلام عزیزم چقدر خوشگل شدی .

حدیث جونو ببوس
مامان ستایش جون
1 مهر 92 14:27
سلام سلام سلام به به چه دخمل نازی ،خاله جون قربونت بره


خدا نكنه گلم.كجايي خاله جون دلمون تنگيد
مامان محیا
3 مهر 92 20:31
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
shvh
14 مهر 92 2:24
عجب نمدونی بود اگه دوست داشتی به وب دخمل ماهم سر بزن و باهم دوست بشیم و هی نظررررررررررر بدیم.

saraemtehani.blogfa.com


باشه عزیزم