ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

شیطنتها و انگشت خوردنهای اخیرت

1392/9/12 12:47
نویسنده : مامانی
702 بازدید
اشتراک گذاری

عزاااللیز دلم الان شش روزی میشه که رستمون شروع شده و اومدیم شیراز و خونه آقا جون . این سری تا رسیدیم دیدیم برق کل آپارتمان رفته و یاد  روزی که تو گل دخترم تازه دنیا اومده بودی و بعد از مرخصی از بیمارستان موقع رسیدن دیدیم کل ساختمان برق قطعه ، افتادیم. آخی یادش بخیر.

آقا جون و  عمو مصطفی که نبودن و خاله و نیکادل هم اینجا بودن و اما شما وروجکها طبق معمول همیشه تا چشمتون به هم افتاد باز آتیش سوزوندین و خونه رو روی سرتون گذاشتین . زبانکده محصلجیغ ، فریاد ، بدو بدو زبانکده محصلیه کم نازی و یه کم بزن بزن و خلاصه کلی خوش هستین با هم .  و حسن خوبش اینه که وقتی با هم هستین بهتر غذا می خورین .

و اما بگم از انگشت خوردنت . من که هنوز درست غیرت نکردم که مرتب لاک تلختو بزنم تا شما خانمی ترک کنی. از خانم طهماسبی وقتی بهت میگه انگشتتو در بیار حساب می بری و فوری حرفشو گوش می کنی ولی از من و بابایی نه متاسفانه. یه روز که داشتم به دختر خاله مرجان راجع به تو میگفتم یه عکس از خودش و امیر در حال انگشت خوردن برات فرستاد و شما تا عکسو دیدی با تمام هیجان و ناراحتی گفتی وای مامان زشته مرجان زشته ، انگشت نخور، منم حرفاتو تایید کردم و حتی با یه آب و تابی  برا بابایی هم تعریف می کردی و تا انگشت نزدیک دهنت می بردی بهت اخطار میدادم وای زشته ملینا و شما که متوجه میشی انگشتتو در میاری و میگی زشته ، بده و خدا رو شکر یعنی یه کم حساب بردی و فوری بهت عکس مرجانو یادآوری میکنم تا متوجه رفتارت کنم. چند شب پیش موقع خواب می خواستی من متوجه نشم میگفتی مامان روت کن اوور که یعنی یواشکی انگشت بخوری و تا می دیدمت فوری در میاوری و می خندیدی . ای شیطون من که تازه داری از ما خجالت می کشی بازم جای شکرش باقیه که دیگه بی محلی نمی کنی و یه کم حرف گوش میدی هرچند که این سری که برگشتم حتماً لاکتو می زنم.

و اما دوست داریم این بار از حرف زدنت بگم. همه کلماتو میگی ولی دو تا حرفارو هنوز نمی تونی تلفظ کنی ، ر و خ و بعضی از کلماتو جابجا و شیرین تلفظ میکنی مثل :

 بستنی میگی بسیبی.......... گلابی می گی گبالی............هندونه میگی اِدونه.............مسواک میگی مسکات..............ممنون میگی مَموتو............دفتر میگی دَف دَف............نیکادل میگی ایکادل............ساندویج نیگی سامبِدیج ............. شکم میگی شِمَک ............... برو میگی بُلو .................بریم میگی بلیم...............کشمش میگی کِف کِف ...............سارا میگی ساها.............و قبلاها به آیسا می گفتی آی آی

 

قربون شما فسقلیهای نازی برم منزبانکده محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یاسمن و محمد پارسا
12 آذر 92 17:35
اخ مامان این انگشت خوردن بچه ها دیونه کنندست منم باهاش درگیرم تا حالا که نتونستم موفق شدم نه لاک تلخ نه فلل قرمز نه هیچ چیز کمکم نکرده
مامانی
پاسخ
واقعا يعني هنوز ادامه داره
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 آذر 92 17:37
ای شیطون بلاها چه ناز و خوشگلید شما دوتا ملینا
مامانی
پاسخ
ممنون دوست گلم
مامان شایلین جون
13 آذر 92 8:17
سلام عزیزم وروجک چقدر خوب میخواد مامانشو گول بزنه.مامان روتو بکن اونورمامانی من که تجربه ای از انگشت خوردن بچه ها نداشتم ولی مدیرم یه بار میگفت دخترش تا 6 و 7 سالگی انگشت میخورد هر روشی استفاده کرده بودن نشده بود میگفت آخرش با یه روانشناس مشورت کردیم اونم گفته بود باید از لحاظ عاطفی یه کاری کنید میگفت یه روز مامانش بدو بدو میاد خونه میگه وای داشتن منو میدزدیدن گفتن چون دخترت انگشتشو میخوره باید بدزدیمتبعد میگه یه دفعه از همون موقع قطع شد. البته اون بزرگ بوده ها. نری تو هم این کارو بکنی دوست جونی من.به نظر من درست میشه. خودتو نگران نکن. چقدر این دو تا وروجک خوشگلن با این عینکهاشون. جوونممممممممم
مامانی
پاسخ
خاله جون راستش منم از هر راهي استفاده کردم. ولي اگه مرتب و پشت سر هم لاکشو بزنم احتمال ميدم ترک کنه.اتفاقا موقع خوندن اون خاطره خواستم بگم ملينا کوچيکه که خودت اشاره کردي.به هر حال مرسي از راهنماييت دوست گلم.شایلین جونمو ببوس
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آذر 92 16:52
خصوصی مامان
مامانی درسا
16 آذر 92 2:18
حسابی خوش کذشته ها ...... انشاالله همیشه شما فسقلا خوش باشین ........ عزیزم شما که اینقده خوب میدونی ناخون خوردن بده آخه چرا تکرارش میکنی وروجک
مامانی
پاسخ
همينو بگو خاله جون.درسا جونو ببوس
مامان ملینا
17 آذر 92 10:54
به به چه عروسکای خوشگلیانشالله همیشه بهتون خوش بگذره عزیزم. دوست جونم با دو پست جدید برفی آپیم تشریف بیارین
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم.باشه اومدم
(زهره)مامان فاطمه
24 آذر 92 10:55
ای جیگر منه شاید تو تلویزیون دیده که پرچم دست میگیرن .زیارتتون قبول عزیزم دوچرخت مبارک ملینا گلی عزیزم من برا پست بالایی نمیتونم نظر بزارم
مامانی
پاسخ
پستت رسیده عزیزم
(زهره)مامان فاطمه
24 آذر 92 10:57
ماشااله به فسقلی های ناز خداحفظشون کنه
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
مامان جون
25 آذر 92 21:32
من فدای این دو گل عزیزم برم ایشالله همیشه خوش وخندون باشید
مامانی
پاسخ
مرسي مامان جون گل خودم