ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

لالایی

1391/2/2 16:42
نویسنده : مامانی
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

 لالالالا لالالالا لالایی

 نگاهم کن گل زیبا لالایی 

 چشای تو پر از ناز و سیاهه 

دلم روشن عزیز دل یه ماهه

 

لالالالا چشای تو چه زیبا

گل نرگس شده غرق تماشا

 

لالالالا لالالالا لالایی

 نگاهم کن گل زیبا لالایی 

 

که در چشم تو عشقو ببینم

 از این چشما گل خوابو بچینم

 

لالالالا گل سوسن گل یاس 

تو را می بویمت ای باغ احساس

 لالالالا لالالالا لالایی

 بخواب ای کودک زیبا لالایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا موفرفری
2 اردیبهشت 91 16:52
عزیزم چقدر ناز خوابیده خواب های شیرین ببینی گلم.عکس اخر مثله عروسک شده ملینای خاله .
مامان ستایش جون
2 اردیبهشت 91 18:09
جیگرتو چه ناز وقشنگ خوابیدی امیدوارم همیشه خوابای رنگی و قشنگه ببینی

مرسي عزيزم
ني ني شكلك
2 اردیبهشت 91 20:06
لالالالا که لالات می کنم من نگا بر قد و بالات می کنم من لالالالا که لالات بی بلا باد نگهدار شب و روزت خدا باد !
مامان نیکادل
3 اردیبهشت 91 12:22
عزیز دل خاله
چه ناز خوابیدی جیگرم دلم واسه ماچ کردنت و بازی کردنت با نیکادل تنگ شده (da گفتنت)
از راه دور بووووووووووووووس


منم تو و نيكادل جونو مي بوسم