ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

دختر عزیز من

1391/1/31 9:53
نویسنده : مامانی
1,726 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دختر عزیز من اینقدر بخشنده هست که وقتی غذا می خوره اول تو دهن مامانی و بابایی میکنه و بعد خودش میخوره.

دختر عزیز من اینقدر مهربونه که مرتب میاد و مامانیشو می بوسه .اون لبای نازشو رو لپ مامانی میذاره و میگه پَه.

دختر عزیز من اینقدر  نازک دله که وقتی میبینه مامانش ناراحته میاد و با دستای قشنگش صورت مامانی رو نوازش میکنه.

دختر عزیز من اینقدر باهوشه که وقتی مامانی چیزی رو یادش میده با اشتیاق گوش میده و سریع یاد میگیره.

دختر عزیز من اینقدر خوش اخلاقه که هر کسی رو میبینه براش لبخند میزنه و اکثر اوقات با آغوش باز ازشون استقبال میکنه.

دختر عزیز من اینقدر عاقله که بلده خودشو برا مامانی و بابایی و یا هر کسی که دوستش داره لوس کنه و تو دل خودشو جا کنه. 

دختر عزیز من اینقدر زبر و زرنگه که خیلی زود به راه افتاد و  از همه چی بالا و پائین میپره .

و بالاخره دختر عزیز من اینقدر عزیزه که مامانی عاشقشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسترن(مامان نیروانا)
2 اردیبهشت 91 11:25
ای جونم....ماشاا...به این عروسک دوست داشتنی...افرین به این دخمل ناز که اینقدر عزیزی.بازم بیا پیشم عزیزم.


چشم حتماً عزيزم
مامان آرینا موفرفری
2 اردیبهشت 91 16:54
ملینا جون اینقدر عزیز هست که خاله یه دنیا دوسش داره.


ما هم شما و آرينا جون رو خيلي دوست داريم
خاله فاطی
17 خرداد 91 12:05
چه عکسای قشنگی خیلی دوستت دارم خودت رو و دختر با مهرت رو


ماهم شمارو خیلی دوست داریم