ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

از تو

1391/2/3 16:30
نویسنده : مامانی
919 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستاره قشنگم . امروز می خوام از  یه سری عادتها و کارهایی که انجام میدی برات بگم تا فردا روز که بزرگ شدی بدونی چه شیرین کاری هایی می کردی.

pooh w/ friends

گلم بزرگترین عادت و رفتارت اینه که خیلی به من وابسته ای . خصوصاً این ١٤ روزی که عسلویه هستیم. یعنی وقتی ساعت ٥/٥ می شه و میریم خونه طوری پیشم میشینی که تا می خوام تکون بخورم فوراً گریه می کنی و دنبالم راه می افتی . ني ني شكلكهر وقت هم که میذارمت پیش پرستار محاله گریه نکنی جز توی این یک سال ٢ بار بود که گریه نکردی (عجب شاهکاری ).هر چند که وقتی میری اونجا زود با بچه ها دوست میشی و بازی می کنی.         نمی دونی عزیزم چقدر دلم کباب میشه وقتی می خوام با چنین صحنه ای ازت جدا بشم ، خدا منو ببخشه ولی ....  

pooh w/ friends

شکوفه گیلاسم یکی دیگه از عادتهات اینه که تا یه موزیک شادی پخش میشه بلافاصله دست میزنی و بعضی اوقات به نشونه رقصیدن خودتو تکون میدی.

                         

pooh w/ friends

دلبرکم از ٦ ماهگی که ارتفاع رو تشخیص دادی دیگه رو تختت نمیری و تا می ذارم بالا روی تخت گریه سر میدی که بیارمت پایین، چون میدونم احساس قفس بودن بهت دست میده و دیگه نمی تونی ورجه وورجه کنی و راه پایین اومدن هم نداری. بخاطر همین همیشه پیش خودم میخوابی. خصوصاً این چند ماهه اخیر که رو تخت بغل خودم میخوابی (البته بخاطر این که می خوام شیرت بدم )

pooh w/ friends

خوشكلم همش دوست داري كه دور و برت شلوغ باشه و اهل خجالت هم نيستي و وقتي جايي هستيم كه تعداد زياده، شيرين كاري و لوس بازيهات شروع ميشه . الهي فدات شم .

pooh w/ friends

ادامه يادداشتها در ادامه مطلب

سلام ستاره قشنگم . امروز می خوام از  یه سری عادتها و کارهایی که انجام میدی برات بگم تا فردا روز که بزرگ شدی بدونی چه شیرین کاری هایی می کردی.

pooh w/ friends

گلم بزرگترین عادت و رفتارت اینه که خیلی به من وابسته ای . خصوصاً این ١٤ روزی که عسلویه هستیم. یعنی وقتی ساعت ٥/٥ می شه و میریم خونه طوری پیشم میشینی که تا می خوام تکون بخورم فوراً گریه می کنی و دنبالم راه می افتی . ني ني شكلكهر وقت هم که میذارمت پیش پرستار محاله گریه نکنی جز توی این یک سال ٢ بار بود که گریه نکردی (عجب شاهکاری ).هر چند که وقتی میری اونجا زود با بچه ها دوست میشی و بازی می کنی. نمی دونی عزیزم چقدر دلم کباب میشه وقتی می خوام با چنین صحنه ای ازت جدا بشم ، خدا منو ببخشه ولی ....  

pooh w/ friends

شکوفه گیلاسم یکی دیگه از عادتهات اینه که تا یه موزیک شادی پخش میشه بلافاصله دست میزنی و بعضی اوقات به نشونه رقصیدن خودتو تکون میدی.

                      

pooh w/ friends

دلبرکم از ٦ ماهگی که ارتفاع رو تشخیص دادی دیگه رو تختت نمیری و تا می ذارم بالا روی تخت گریه سر میدی که بیارمت پایین، چون میدونم احساس قفس بودن بهت دست میده و دیگه نمی تونی ورجه وورجه کنی و راه پایین اومدن هم نداری. بخاطر همین همیشه پیش خودم میخوابی. خصوصاً این چند ماهه اخیر که رو تخت بغل خودم میخوابی (البته بخاطر این که می خوام شیرت بدم )

pooh w/ friends

خوشكلم همش دوست داري كه دور و برت شلوغ باشه و اهل خجالت هم نيستي و وقتي جايي هستيم كه تعداد زياده شيرين كاري و لوس بازيهات شروع ميشه . الهي فدات شم .

pooh w/ friends

نفسم بعد از اينكه خوب راه رفتن رو ياد گرفتي اومدم و كفش پات كردم ولي .... خيلي بدت ميومد و ازم مي خواستي كه درش بيارم . رفتم كفش جغ جغه اي خريدم ‏‌مگر به عشق صداش خوشت بياد كه ديدم واي ي ي ي ي ي بدتر شد. تااينكه ديگه اصرارت نكردم ولي خودم توي خونه چندين بار كفشهاتو مياوردم و خودم پا مي كردم و خوشحالي مي كدم كه تو علاقه مند بشي و آخرش جواب داد و الان عاشق كفشي.

pooh w/ friends

قلبم از عادتهاي ديگت اينه چه وقتي تازه دنيا اومده چه الان هيچ وقت درست حسابي نمي خوابي رو پاي ماماني و شير بخوري . بس كه كنجكاو و شيطوني و هميشه به طرز ايستاده ‏‏، دراز كش ، وارونه و ... شير مي خوري.

pooh w/ friends

فرشته كوچولوي من از تلفن و موبايل و صحبت كردن با گوشي تلفن خيلي لذت        مي بري و دور خونه مي چرخي و عين آدم بزرگها گوشي ميذاري رو گوشت.

       

pooh w/ friends

چراغ دلم خيلي هم مستقل هستي و اوايل مي خواستي خودت غذا رو برداري و با دستاي كوچيكت مي گرفتي و مي خوردي و امسال هم ديگه بايد قاشق دست بگيري و بازم خودت بخوري. هر چند كه درست نمي توني قاشقو ببري سمت دهنت و برش        مي گردوني و غذات مي ريزه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

وانيا
3 اردیبهشت 91 14:53
خيلي ناز خوابيدي ملينا كوچولو
مامان آرینا موفرفری
3 اردیبهشت 91 16:06
خدا حفظش کنه ملینا جون نانازو.


مرسي عزيزم همچنين آرينا جونو
مامان نیکادل
3 اردیبهشت 91 19:14
جیگر ملینا برم من بووووووووووس
مامانی درسا
4 اردیبهشت 91 2:08
ای گل خانم ماشاالله شما چه نازی . مامانش مرسی اومدی پیشمون گل نازی دارین خدا واستون نگه داره .


خواهش می کنم عزیزم . همچنین عزیز شما رو
مامان یسنا گلی
4 اردیبهشت 91 10:08
آفرین دخمل نانازی خوشمل.چه کارایی بلدی تو.هورااااااااااااااا ملینا
خاله جون ممنون از لطف شما


خواهش می کنم عزیزم
مامان ملینا
4 اردیبهشت 91 13:09
سلام ملینا جونم .چه عادتهای خوشگلی .مامان ملینا نذار زیاد وابستگی باشه مثلا برای کاری مجبور هستی تو خونه پیش کسی تنها بذاری اگه گریه و ناراحتی کنه براتون سخت می شه.
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*




عزیزم چون تا عصر پیشش نیستم اینجوری وابستگی پیدا کرده خودم هم ناراحتم


مامان آرینا موفرفری
13 اردیبهشت 91 0:30
سلام دوست گلم خوبی ملینا جون خوبه؟


سلام عزیزم مرسی ما خوبیم. مامان آرینا جون دوست دارم این پیامو بخونی چون اینجا الان 2 هفته ای میشه که بخاطر حمله سایبری کل اینترنتهای شرکت نفت قطع شده و ما هم دسترسی نداریم عزیزم الان با موبایل وصل شدم و یه سر اومدم پیشتون و خواستم کامنت بذارم که error زد و دیگه هم نمی تونم وارد شم. دوستون دارم



مامان آرینا موفرفری
20 اردیبهشت 91 15:00
سلام گلم پیامتونو خوندم ای بابا عجباااا ....
خوشحالم که اومدی پیشمون.


منم خوشحال شدم که اومدی عزیزم
مامان آرینا موفرفری
20 اردیبهشت 91 15:00
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .




عزیزم روز شما هم مبارک
مامان ملینا
21 اردیبهشت 91 12:55
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک
–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–



مرسی عزیزم روز شما هم مبارک
ثمین
29 اردیبهشت 91 23:47
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
مامان آرینا موفرفری
31 اردیبهشت 91 0:30
سلام عزیزم.هنوزم مشکل اینترنت داری؟؟؟ منتظر پست جدیدت هستم.
مامان آرینا موفرفری
5 خرداد 91 1:35
سلام عزیزم دلم براتون تنگ شده بود.مامانی خوب ملینا جون می خواد جلب توجه کنه.خیلی باهوشی خاله جون.


مرسی خاله جون از لطفت