ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

خواب دخملم

1391/4/7 20:31
نویسنده : مامانی
1,297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

دیشب خواستم برات یه پست بذارم، تو و بابایی خوابیده بودین ، خواب که چی بگم داشتی بازی می کردی بعد از حدود یه ربع ساعتی دیدم صدات نمی یاد ، نگات کردم     ولی .............. ندیدمت

یه لحظه موندم که نکنه از تخت افتاده باشی. بلند شدم و نزدیکتر اومدم............ دیدم

یه جفت پای خوشکل پیداست . خیالم راحت شد.

آره عزیزم برای اولین بار پتو رو مثل کوه کشیده بودی رو خودت؛ اومدم پتو رو پس زدم و دیدم خیس عرقی فربونت بشم.

عزیز مامان الان ٢ روزی هست که ١٦ ماهت پر شده و اینم چند تا عکس از این یکی دو ماه اخیرت

 

دختر مهربون من کمک مامانی گردگیری می کنه.

جیگر مامان در حال خرید در هایپر استار

 

و در آخر جیگر طلا خوابش برد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نیکادل
8 تیر 91 23:46
وای خدا من قلبون این پاهای خوشمل برم بوووووووووووس عزیز دلم
مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 1:44
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه.
آدرس وب نی نی شکلک
ttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com



حتماٌ عزیزم
مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 1:45
مامانی شما هم با این عکس خوشگل از گردگیری ملینا جون در مسابقه شرکت کن
خاله فاطی
11 تیر 91 10:24
چه عکس باحالیه خیلی با حاله خیلی خندیدم جیگر دلم براتون تنگ شده کی میاین بوشهر


ما هم دلمون تنگ شده
مامان گلبرگ و گیسو
20 تیر 91 22:36
سلام . الهی خدا براتون حفظش کنه


همچنین عزیز شما
مامان مریم
18 آبان 91 7:54
الهی چقد قشنگ خوابیده..من عاشق ایجوری بی مقدمه خوابیدن بچه هام...خدا حفظش کنه...


همچنین عزیز شما رو مرسی که به ما سر زدین