ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

شیرین کاریهای ملینا جون

1391/4/25 20:24
نویسنده : مامانی
647 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان امروز می خوام از یه چند تا شیرین کاریهات بگم.

جیگر طلا ظهر جمعه بود و مشغول خوردن ناهار بودیم که از تلویزیون تبلیغ پوشک مولفیکس گذاشتtv displays white noise interference pattern animated gif که چند تا بی بی پوشک شده سمت مادراشون می دویدن     و اما تو عزیزکم از اونجایی که تا نی نی می بینی با ذوق خاصی میگی دَ و میری طرفش این بار رفتی و دستاتو به طرف صفحه  تلویزیون دراز کردی و یعنی می خواستی تمام بی بی هارو بغل کنی. ای جان دلم . مثل وقتی که نیکادل گلی رو می بینی و با این قدت می خوای بغلش کنی و ببوسیش. ني ني شكلك جیگر دخمل مهربونم.

یکی دیگه از کارای جدیدت اینه که تا پوشکتو می بندم فوری پشت من بازش می کنی به من می خندی  و می خوای فرار کنی . شیطونک

و اما دیروز هم تا کنارم پشت لب تاپ نشستی خواستی ماوس رو از دستم بگیری که با زبون شیرین و قشنگت به یه حالت خاصی گفتی بیدی مَ و من بودم که کلی ذوقتو کردم و بوسیدمت ماچماچفدای حرف زدنت مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
25 تیر 91 22:53
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
مامان نیکادل
28 تیر 91 11:25
ای جونم با اون حرف زدنای قشنگت!! مااااااااااااااااچ هزار تا
نسترن(مامان نیروانا)
30 تیر 91 0:46
ای جونم به شما دخمل ناز و جیگر...تکیه کلام نیروانا هم بیدی م هستش...امیدوارم همیشه شاد باشی گلم
مامان ملینا
2 مرداد 91 13:37
الهی شیرین زبون خاله . دوستت دارم و می بوسمت
یه نگاهی هم به کلبه ما داشته باشید خوشحال می شیما


به روی چشم عزیزم