ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

نوروز 92

1392/1/19 21:27
نویسنده : مامانی
948 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بازم خدا رو شاکرم که امسال سومین سالیه که نوروز در کنارمون بودی و رنگ و طراوت خاصی به سفره هفت سینمون بخشیدی . 

 ولی شباهتهای این سالها به هم اینه که تو نمی ذاری مامانی یه عکس از تو سر سفره برا یادگاری بگیریه، چون یا در حال ورجه وورجه هستی و یا در حال بهونه گیری زبانکده محصل. دیگه برام عادی شده که عکس گرفتن از تو کار دشواریه. 

امسال سال تحویل شیراز بودیم و بخاطر عمل قلب عموی من مهمون داشتیم و مهرانگیز خانم همراه و همسر و ریحانه جون سر سفره در کنار ما بودن. لحظه تحویل سال هم ساعت ٢:٣١ بود. ناهار هم همه مهمون مامان جون بودن که آبگوشت پخته بودن. 

توی این یه هفته ای که شیراز بودیم یه بار با خاله جون اینا سمت قلعه کریمخانی رفتیم و بعد از اونجا به لوناپارک رفتیم.هوا هنوز خنک بود ، خصوصاً که تو مرتب می خواستی آب بازی کنی . توی پارک با بابایی سوار آبشار شدی و بعدش هم ماشین قطاری سوار شدی، البته دوربینمو تو ماشین جا گذاشتم و به همین خاطر عکس با کیفیتی ازت ندارم . یه روز دیگه هم با طیبه و حوریه جون و زهرا به اتفاق خاله جون اینا رفتیم باغ جهان نما و پارک آزادی  و تو رستوران نفت هم شام خوردیم. روزهای دیگه هم دید و بازدید عید ، بازار و یا توی خونه مهمون داشتیم و روی هم رفته خوش گذشت.  

 روز هفتم عید هم به سمت خرمشهر و آبادان رفتیم که البته اونجا جای خاصی جز بازار برای دیدن نداشت که ازت عکس بگیرم و بیشتر تو خونه پیش مامان بزرگ و عمه جون بودی . بعد از سه روز به سمت بوشهر رفتیم که البته سر راه توقفی تو گناوه داشتیم و فردای روزی که رسیدیم رفتیم پایگاه هوایی خونه دایی جون من . سیزده بدر هم به اتفاق تمامی خانواده مرغ شکم پر پختیم و اطراف بوشهر (باشی) رفتیم. که عصرش هم اکثریت رفتن دریا و آب تنی و به تو هم خیلی خوش گذشت چون عاشق دریا و آبی. فردا روزش هم رفتیم کنار دریا و قایق سواری کردیم و بعد از ناهار به سمت عسلویه حرکت کردیم.این بود سفرهای نوروزی ملینا خانم در ایام عید سال 92. به امید اینکه امسال هم سال خوب و پر برکتی همراه با سلامتی و سعادت و شادی برا همه از جمله تو گل دختری باشه .

 

وای خانم نیافتی از بالا

 

 یکی از عادتهای قشنگ گل دختری مرتب بوسیدن نی نی هاست.

 قربون دخملم که عشق آبه

  وااااااااااااااااااااااااااای نگاه شتر

 

 باغ جهان نما.قربون دخمل عکاسم

بقیه عکسها در ادامه مطلب

مجتمع تجاری زیتون مشغول ماشین بازی

١٣ بدر بعد از شنا

١٤ فروردین سوار قایق.اون روز اصلاٌ نذاشتی بلوزتو عوض کنم.

دالی نیکادل. عزیز خاله عاشق این عکستم

ولی بگم از عادت جدیدت که بدجور معتاد موبایل شدی محصلو خدا نکنه که کسی به گوشی من یا بابایی زنگ بزنه و باید اول تو صحبت کنی و گرنه چنان گریه ای سر میدی که بیا و ببین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
20 فروردین 92 23:36
سلام مرسی گلم که به ما سر زدید
مامانی درسا
22 فروردین 92 3:25
ای جوون خوش گذشته عزیز دل همیشه به سفرای شاد بری گلم ..... مامانش دخترم عکساش خیلی قشنگ شده .....ببوسش


چشات قشنگ می بینه خاله جون
مامان ملینا
22 فروردین 92 10:33
دالی ملینا خانم همیشه به گردش و شادی. ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
یاسمین
24 فروردین 92 19:33
ایشاله سال خوبی داشته باشید
ملینا جون عکسات خیلی قشنگهخوش باشید

مرسی خاله جون
☆ یاسمین ☆
26 فروردین 92 19:20
ممنون که سر زدی.امیدوارم دوستای خوبی باشیم.لینک شدید با افتخار
مامان ستایش جون
27 فروردین 92 10:35
سلام قشنگم سال نو مبارک ایشالا همیشه به شادی و سفر های شاد باشی و قسمت بشه امسال به همراه مامانی وبابا به مشهد بیای و از نزدیک روی ماهت رو ببوسم


ممنون خاله جون سال نو شما هم مبارک . اگه امام رضا بطلبه ما هم دوست داریم ستایش جونو از نزدیک ببینیم
گلبرگ
30 فروردین 92 18:21
خدا دخترک نازتون رو حفظ کنه. ممنون که به ما سر زدید
مریم--------❤
30 فروردین 92 19:48
سلام عزیزم
به به چه دختر خوشگل و مهربونی
منم خوشحالم که یه همشهری جدید توی نی نی وبلاگ پیدا کردم
من شما رو لینک کردم


منم با افتخار شما رو لینک کردم
مریم--------❤
30 فروردین 92 19:52
امیدوارم سال خوبی باشه و همشه در گشت گذار باشین
مریم--------❤
2 اردیبهشت 92 21:49
سلام خوبین مامان ملینا کوچولو؟ راستی چرا آپ جدید نمیکنی؟
لیلی
2 اردیبهشت 92 22:26


من لینکت کردم به نام ملینا.
ما رو هم به عنوان فروشگاه لوازم بهداشتی نیک پاک لینک کن. مرسی مامانی



مامان نیکادل
5 اردیبهشت 92 6:03
به به جون دلم ملینای من دلم شاد شد با دیدین عکسات



ما هم شادیم با شادی شما
مامان ملینا
5 اردیبهشت 92 10:56
کجایید مادر ملینا
پیش ما هم بیایید.


حتماٌ عزیزم