ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

دختر احساسی من

1392/4/11 20:23
نویسنده : مامانی
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دخترم. عزیزکم این چند شب مهمون داشتیم و کمی مشغولیتم بیشتر شده بود، دو شب اول دایی بابایی از اراک اومده بودن و شب بعدش معصومه خانم با همسر و رضا و الهه جون از شمال اومدن. دیروز هم از ظهر اومدم خونه تا غذا بپزم . تو هم که با الهه جون خوب اخت شده بودی و بالاخره دیروز عصر بود که رفتن و من بودم که به یه خواب درست حسابی محتاج بودم.چون شبها تا دیر وقت بیدار بودم و صبح تا عصر هم سر کار بودم.

جیگرکم، خیلی احساساتی هستی . نیم ساعت پیش بود که به طور اتفاقی با یه وبلاگی آشنا شدم که راجع به مرگ ناگهانی پسر 5 ساله ای به اسم آریا بود که در اثر آمپول تقلبی  و سهل انگاری پزشک به رحمت خدا رفته بود و همنشین فرشته ها شده بود. خیلی از خوندنش متأثر شدم و ناخودآگاه شروع به گریه کردم. و اما تو نازنینم تا اشکهای منو دیدی لبهای نازتو ورچیدی ، با حالت دل نگرانی گفتی مااااامااااان و با صدای بلند شروع به گریه کردی. الهی دورت بگردم که ناراحت شده بودی .فدای تو بشم که اینقدر با احساسی نازنینم. فوراً بغلت کردم و بوسیدمت ، تو هم با دستای قشنگت اشکهای منو پاک می کردی.قربونت بشم من عسلم.

ببخشید مامانی که ناراحتت کردم. خدایا ملینای عزیز من و همه عزیزهای دیگرون رو در پناه خودت سالم نگه دار و از همین جا برای پدر و مادر آریا جون صبر و شکیبایی زیادی خواستارم .روحش شاد و به یادش صلوات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاسمن و محمد پارسا
12 تیر 92 13:30
فدای این دختر احساساتی بشم من

خدا نكنه خاله جون
مامان سونیا
12 تیر 92 14:36
الاهی امین ای جانم دخمری با احساسم میبوسمت نازنین

از طرف ما هم بوس بوس
مامانی درسا
13 تیر 92 2:41
الهی بگردم منم وقتی وبی رو میبینم که فرشته ای پر کشیده خیلی ناراحت میشم ..... خدا ملینای عزیزو برات به سلامت نگه داره قربون دل مهربونت برم ملینا جون

همچنين درساي عزيزم به سلامت باشه
مامان ستایش جون
13 تیر 92 15:12
قربون دختر احساسی

ایشاالا خدا تو رو برای مامان وبابا حفظ کنه


همه عزيزهارو ايشالا
☆ یاسمین ☆
16 تیر 92 17:18
ای جانم،عزیزم،چقد ناراحت شده که اشکای مامانی با احساسشو دیده
الهی آمینبوس برای ملینا جونم

بوس برا شما دوست گلم
مامان آمیتیس
17 تیر 92 9:23
الهي قربون اين دختر پاك و احساساتي برم الهي آمين

خدا نكنه عزيزم
مامان آمیتیس
17 تیر 92 9:24
راستي شهر ما اراكه ها
مامان آمیتیس
17 تیر 92 9:25
شما با افتخار تو دو تا وبمون لينك شديد

منم شما رو لينك كردم

مامانی درسا
18 تیر 92 2:15
دختری اومدم پر زدم پر زدم رسیدم وبت اما دوباره دیدم پست تازه نیست ...... پس عکسای خوشگلتو بدیدم و برفتم
زهره(مامان فاطمه)
13 مرداد 92 9:43
عزیزم چقدر حساسه .مامانی خیلی حواست باشه به این دخمله احساساتی.
ایشااله خدا همه فرشته های کوچولوی روی زمینه محافظت کنه آمین


باشه عزيزم.الهي آمين