ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

1لباس در 2 نسل

1392/4/19 13:45
نویسنده : مامانی
560 بازدید
اشتراک گذاری

٢٧ سال پیش که من٥/١سالم بود یه سارافن قرمز داشتم که ازش یه عکس دارم و بعد از ٢٧ سال این سارافن تن دخمل نازم شد.

به لطف مامان جونم بود که بعضی از لباسهامو برام نو نگه داشت که یادگاری به بچمون برسه.

  اینم چند تا عکس از این لباس که اینجا شما ١سال  و١١ ماهته

به امید روزی که این لباسو تن دخترت ببینیم عزیز دلم.

   

 

    

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 13:56
سلام دوست خوبم تووبلاگمون ختم بزرگ به مناسبت این ماه برگزارکردیم خوشحال میشم شماهم یک جزانتخاب منیدتا دراین ختم بزرگ وثوابش شریک بشین
اگه جوابتون مثبته پس به وبلاگم بیایدتا جزموردنظروبه نامتون ثبت کنم
منتظرتونم


اومدم عزیز
مامان جون
20 تیر 92 12:44
قربون شماها برم من چقدر زمان زود میگذره باید قدر تک تک لحظه ها رو بدونیم و خدا رو شکر که شاهد این لحظه ها هستم


من قربون شما برم عزیز زندگیم
مامان آمیتیس
22 تیر 92 10:53
سلام يه لباس در دو نسل و نسل سوم آفرين به اين ماماني هاي خوب و با سليقه


مرسی خاله گلم
مامان ستایش جون
22 تیر 92 21:56
وای چه جالب واقعا مامان با سلیقه وباذوقی داری خدا برات حفظش کنه راستی گل دخترت هم شبیه خودته اینم چند تا ماچ آبدار از طرف خاله جون


خدا سایه همه مادرهارو رو سر بچه هاشون سالم نگه داره
مامان سونیا
23 تیر 92 13:22
ای جانم چه مامانیتون با سلیقه نگه داشته دستش درد نکنه


مامان جون من خیلی باسلیقه تر از این حرفاست
مامان عبدالرحمن واویس
23 تیر 92 14:13
عزیزم خوش اومدی برای دورسوم جزیی به نامتون ثبت میکنم وخبرتون میکنم
مامان شایلین جون
23 تیر 92 14:15
عزیز دلم چه لباس نازی. وای چه مامانای خوش سلیقه ای. آفرین به شما. ملینا جونم خدا حفظت کنه عزیزم خدا همه بچه ها رو و شایلین منم حفظ کنه ایشالا. مامانی مرسی ایشالا امام رضا همیشه یاورتون باشه.


ایشالا عزیزم.از دور می بوسمتون
مامان آمیتیس
24 تیر 92 8:38
براي مليناي عزيزم و مامان جونش


مرسی خاله جونم. ما هم شما رو می بوسیم
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 تیر 92 18:19
افرین مامانی با سلیقه
وای خدا این دختره چه نازه


مرسی خاله جونم
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 تیر 92 18:23
مامانی لینگتون کردم
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 تیر 92 15:13
درسته عزیزم ببخشید فراموش کاری من و


چه اشکالی داره عزیزم
مامان نیکادل
26 تیر 92 16:56
به به ای جونم ملینای خاله
هر دوتون خیلی خوشگل شدید تو این لباس


چشات قشنگ می بینه عزیزم
mamane roham
30 تیر 92 8:36
وای خدا عزیزم. چقدر شبیه هم هستین شما. عزیزم. با افتخار لینکتون کردم . عزیزم ممنون که به ما سر زدین. خدا ملینا جونمو برات نگه داره انشالله


مرسی گلم
☆ یاسمین ☆
1 مرداد 92 11:53
باریکلا به مامان جونتون که انقد با سلیقست و لباسو تا الان تمیز و قشنگ نگه داشتهچقد هم به ملینا جونم میاد
چقد شبیه همید فقط فک کنم حالت موهاتون فرق میکنهزنده باشید گلم[گل




مامان جونم بیشتر از این حرفها باسلیقه هست.مرسی گلم . یاسمین جونو ببوس