ملينا جونملينا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
رضا جونرضا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ملینا عشق کوچولوی ما

اندر احوالات ملینا جون

1392/5/13 17:56
نویسنده : مامانی
536 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم با اينكه هنوز جمله بندي هات خيلي روان نشده  ولي صلوات رو خوب بلدي. سوره كوثر و اخلاص رو از حفظ هستي . هميشه با ماماني شعر مي خوني خصوصاً شعرهاي يه توپ دارم قل قليه ، آقا پليسه، تپلويم تپلو ، چشم چشم  دو ابرو ، اتل متل توتوله . بيشتر هم عاشق شعرهاي دوره ماماني هستي . خدائيش هم ريتمش قشنگتره و هم مفهومي تره. 

محصل

يه چند ماهي هم هست وقتي از مهدت ميارمت برام راجع به اونجا حرف مي زني . خصوصاً راجع به امير. یه بار چند مدت پيش بهم گفتي پام درد و بي تابي مي كردي، من مالشش دادم و بعد گفتي كه كار اميره و من فكر كردم كه تو بازي بوده و حتي به مربيت هم زنگ زدم كه امروز تو پا درد گرفتي و گفت نه خبري نبوده. ولي دخمل لوس من ديگه ياد گرفته از اون روز به بعد هر وقت جائيت درد ميگيره اسم امير بيچاررو مياري و حتي تو رستمون هم مي گي كار اميره .( آخه اون بنده خدا كه كلي ازت دور بوده)

محصل

يكي از عادتهات كه از خيلي وقت پيش بوده عاشق موبايل و تب لتي . شبها بايد موبايل دستت بگيري و باهاش يه كم ور بري و بعد خوابت مي بره اينقدر هم ماهرانه رفتار مي كني كه من و بابايي انگشت به دهن مي مونيم.

محصل

به باباجونت خيلي علاقه مندي و شبها تا صداي زنگ درو مي شنوي دو ماراتن ميري كه درو باز كني و وقتي درو باز كردي پا به فرار مي ذاري كه بابايي دنبالت بدوه و باهات بازي كنه.

محصل

جديداً عاشق بستني شدي. قبلاً بستني كيلويي مي خريديم ولي بدليل علاقه وافر شما مدلهاي مختلف بستني رو خريديم و تو فريزر گذاشتيم . به بستني هم مي گي بَسيبي و روزي حداقل دو سه بار مي گي مامان بَسيبي.و از اونجا كه جاش رو بلدي ميري و برا خودت بر ميداري و نصف بيشترشو كه خوردي باقيش رو يا به ما مي دي و يا ولش مي كني به امون خدا.اين علاقت به جايي رسيده كه ديشب نصفه شب تو خواب روياي بستني مي ديدي و ميگفتي مامان بَسيبي.

محصل

اين مدت احوالپرسي هم ياد گرفتي و يه بار ديدم فلبداهه گفتي سلام خوبين؟ و ديگه اين كلمه خوبين رو هميشه به سلام چسبوندي. آفرين دختركم. البته مرسي هم مي گي ولي تلفظت اينه ميسي

محصل

یکی از عادتهای قشنگشت که من هم خیلی دوسش دارم اینه که از همون پارسال تا الان وقتی با کسی خداحافظی می کنی یه بوس هم برای طرف می فرستی و دیگه شرطی شدی بوس بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
13 مرداد 92 18:03
سلام دوســـت جونم شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست بیش از 40 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید.......... همراه با امکانات جالب بالابر صفحه وبلاگ با عکس کوچولوتون صفحه ورودی لوگو آیکن اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
کتاب هنر ميلياردري ( راز و رمز ثروتمند شدن )
13 مرداد 92 18:21
کتاب هنر ميلياردري ( راز و رمز ثروتمند شدن ) ------------------------------------------------------- فقط با 5000 تومان آينده اقتصادي خود را دگرگون کنيد ... با 5000 تومان صاحب يک کتاب الکترونيکي 500 صفحه اي شويد ... *هم قيمت با يک کارت شارژ 5 هزاري ايرانسل * تخفيف 40 درصدي قيمت کتاب تا پايان هفته ... *خريد آسان و مطمئن از درگاه بانک ... *دريافت آني فايل پس از واريز .... *امکان کسب درآمد از خود کتاب براي اطلاعات بيشتر و خريد وارد آدرس زير شويد... http://upshoping.mihanblog.com/
مریم--------❤
13 مرداد 92 21:07
زهره(مامان فاطمه)
14 مرداد 92 10:10
آفریم به ملینای عزیزم .چه شیرین زبون شدی گلم .


ممنون خاله جونم
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 مرداد 92 16:03
مامان جون خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 مرداد 92 16:08
الاهی من فدای دختر باهوش و مهربونمبشم

خدا نکنه گلم
مامانی درسا
16 مرداد 92 22:00
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک


عيد شما هم مبارک
☆ یاسمین ☆
17 مرداد 92 10:08
ای جانم به این شیرین زبونیاتخوشمزهء دوست داشتنی،هر روز با حال تر از دیروزت میشیا،بعد من میام میخورمت[hr
ممنون خاله جوني
مریم--------❤
17 مرداد 92 22:39
سلام
عید شما مبارکــــــــــــــــــــ


عید شما هم مبارک گلم
غزل جوون
18 مرداد 92 17:48
سلام جوونم من غزلم تازه 2 ماهه که اومدم مامانی ام واسم وب ساخته میای با هم دوست بشیم و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟؟ بهم سر بزن
مامان سونیا
22 مرداد 92 1:05
سلام عزیزم ما اومدیم مرسی پیش ما اومدی بزرگ شدی عزیزم خانم شدی بببببببببببووووووووووووسسسسس


سلام . خوش اومدی گلم
یونس گودرزی
22 مرداد 92 5:10
سلام خواهرگل و عزیزم خوبی فداتشم؟وبلاگ بسیار خوبی داری،خداوند دخترت را برات حفظ کنه،دوست دارم اگه افتخار بدین اگه اجازه بدین از امروز،من بشم دایی ناتنی دخترکوچولوت**تشکر**

خواهش می کنم . هر طور دوست دارین.
☆ یاسمین ☆
22 مرداد 92 13:57
مامان ستایش جون
22 مرداد 92 19:00
سلام گل خاله ایشالا همیشه احوالت خوب باشه ومامانی همیشه از خوشیهات بنویسه وما رو خوشحال بکنه


مرسی خاله . ستایش جونمو ببوس
مریم--------❤
16 شهریور 92 16:54
سلام عزیزم
روزت مبارک ملینا گلی


مرسی گلم